پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119410
نشست هيأت رئيسه‌ي دانشگاه شهركرد با فرماندار و مسئولين شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/08/11 10:10:25
نمایش : 2599
هيأت رئيسه‌ي دانشگاه شهركرد به منظور بررسي و رفع مشكلات دانشكده‌ي هنر فارسان، با فرماندار و شهردار شهرستان فارسان جلسه‌ي مشترك برگزار نمود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، درجلسه‌ي بررسي مشكلات و پيگيري مسائل مربوط به دانشكده‌ي هنر و علوم انساني فارسان با حضور هيأت رئيسه‌ي دانشگاه شهركرد، احمدي فرماندار شهرستان فارسان و اسلامي شهردار اين شهر در محل دانشكده‌ي هنر برگزار شد.
 
در اين جلسه دكتر شامحمدي سرپرست دانشگاه شهركرد ضمن عرض تسليت ايام سوگواري امام حسين(ع) و شهداي كربلا با تشكر از مسئولين شهرستان خواستار همكاري و مساعدت بيش از پيش ايشان براي توسعه‌ي آموزش عالي در اين شهرستان و همچنين رفع برخي معضلات دانشكده‌ي هنر از جمله مسائل ملكي و اراضي آن شد.
 
دكتر شامحمدي در اين نشست با توجه به پتانسيل منطقه و اهالي اهل خير اين شهرستان خواستار مشاركت خيرين در تكميل و راه‌اندازي پروژه‌هاي عمراني اين دانشكده شد.

 
سرپرست دانشگاه شهركرد ابراز اميدواري كرد با رفع موانع و مشكلات موجود همچنين راه‌اندازي دانشكده‌ي فني و مهندسي در مجموعه‌ي فارسان مقدمات استقلال اين مجموعه فراهم گردد.

 
گفتني است احمدي فرماندار شهرستان فارسان نيز در اين نشست ضمن تشكر از دكتر شامحمدي و هيأت رئيسه‌ي دانشگاه در مورد مسائل مطرح شده در اين نشست قول مساعدت و همكاري داد.


منبع: سايت دانشگاه شهرکرد
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html